miercuri, 14 aprilie 2010

COS DIN CHEI DE LA DOZE


16 comentarii:

  1. Ai mai facut unul! Ce fain! Eu cu floricica mea am cam esuat ca nu am reusit sa trec de partea cu marginile taioase. Si am adunat cateva chei si acum ma uit la ele. Uffa.

    RăspundețiȘtergere
  2. ICA HERMOSO TRABAJO, BESOS AMALIA Y YADHIRA

    RăspundețiȘtergere
  3. waw...eu nu mi-as fi imaginat niciodata ce poti face cu niste doppuri sau chei:)) Spor la lucru in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. excelent!
    imi place foarte mult!
    Imi amintesti de bunica mea care facea struguri asa frumosi cu dopuri de bere.

    RăspundețiȘtergere
  5. woau! cata munca , migala si rabdare!
    interesant cosuletul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super, ai cu adevarat talent. Felicitarile mele! Astept cu nerabdare si alte proiecte:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hola que trabajo ms bonito,gracias por hacerte seguidora de mi blog. Saludos Encarni desde Spain-

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte ingenioasa ideea,imi place ce creezi,am sa mai trec pe aici,spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hola! Perdon por escribir en español. Pero quería comentar que esta idea me parece fantastica.. quedan preciosas las cestas y los colores escogidos son muy vistosos! Felicidades un bello trabajo! Siga adelante. Dejo un besito (º.º) y bendiciones. Maika

    RăspundețiȘtergere
  10. I love your baskets. You have gave me a reason to drink cans of pop Enough of Them Until I get to try doing one. Thankyou. You done such a wonderful job at it. I too remember people Labs Can tabs & eventual cans to make things with.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna.Foarte interesant.Imi place ce creezi.Spor la lucru.Pup.Criss.

    RăspundețiȘtergere